Ozon Terapi

Ozon, Atmosferin üst tabakalarında (strastofer )bulunan üç oksijen atomundan oluşur.Canlı varlıklar güneşin öldürücü mor ötesi (UV) ısılarından koruyan nahoş kokulu bir gazdır.

Aktif oksijen molekülü olan ozon gazı (03) kullandırılarak yapılan ve iyileştirici etkili tedaviye OZON TEDAVİSİ denilmektedir. Ozon tedavisi bir çok hastalıkların iyileştirilmesinde rol oynar.

Doku ve hücrelerin ihtiyacı olan oksijeni en etkili şekilde dağılmasını sağlayan tedavi yöntemidir. Medikal ozon daima saf ozon ve saf oksijenin karışımı şeklinde kullanılır.

Ozon tedavisi bakteri, virüs, mantar ve kanser hücrelerini ve mikropları tahrip edici bir etkisi vardır.

Yüksek oksidasyon etkisiyle organik ve inorganik moleküllerle reaksiyona girer onlar oksitler mikrop ve diğer patojen mikropları öldürür.

Ozon tedavisi:

Dolaşım bozuklukları, vücüdun yeniden canlanması kanser hücrelerinnin tahribinde ve tedavisinde mantar enfeksiyonlarında enfekte ve iyileşmeyen yaralarda (Diabet ve dolaşım bozukluğuna bağlı) virüs enfeksiyonlarınada (herpes zoster) Karaciğer hastalıklarında (Hepatid A,B,C) Barsak hastalıklarında, colitis, proktitis dejeneratif eklem hastalıklarında poliartrit gonartroz coxartroz gibi hast.ozon tedavisi uygulanmaktadır.

Ozon’un Özellikleri

• Ozon üç atomlu stabil olmayan keskin kokulu bir gazdır.
  • Bakteri, virüs, mantar ve kanser hücrelerini mantarları yok eder.
  • Ozon dolaşımı arttırır.
  • Vücudun bağışıklık direncini arttırır.

Ozon tedavisi

• Kan doşamını arttırır.
  • Eklem ağrılarını iyileştirir.
  • Bağışıklık sistemini güçlendirir.

Ozon tedavisinin uygulama yöntemleri:

• Majör Ozon tedavisi,
  • Minör ozon tedavisi,
  • Rektal ozon tedavisi,
  • Eklem içi ozon tedavisi,
  • Torbalama,
  • Ozon punktur,
  • Ozon sauna

Ozon çok yönkü bir tedavi yöntemidir.