Saç Mezoterapisi

Paris Saç Mezoterapisi yöntemi bir yandan saç dökülmesini durdurmaya yardımcı olmakla beraber, var olan saçın dayanıklılığını artırmaktadır.

Bunun için belli periyodlarla saçlı deriye uygulanan Paris Saç Mezoterapisi’nde özel Mezoterapi İğnesi ve özel ilaç karışımları ile uygulama yapılmaktadır. Seansları haftalık, on beşer günlük ve aylık periyodlarla yapılır.

Amaca uygun olarak seçilen ilaç karışımları, bölgesel olarak küçük dozlarda özel iğneler ve özel bir teknikle cilt içine verilir. Derinin orta tabakasında bulunan kılcal damar uçlarına ulaşan ilaç süratle etkisini gösterir.

Bu yöntemin diğer klasik ilaç tedavilerine göre üstünlüğü; ilaçların küçük dozlarda bölgesel kullanılmasıdır. Yan etki riskinin önemsiz sayılabilecek kadar az olması ve sonuçlarının etkili olmasıdır.

Neden Paris Saç Mezoterapisi?

İlaçlar bölgesel olarak ve küçük dozlarda verilir. Sonuçlar hızlı ve etkilidir.

Paris Saç Mezoterapisi ile Tedavi Edilebilen Alopesiler

Alopecia Areata, AlopeciaTotalis Gibi Saçkıranlar, Androgenetik Alopecia (genetik erkek tipi saç dökülmesi), Diffüz Alopecia (Daha çok kadınlarda görülen saç dökülmesi) ve diğer tüm nedenlere bağlı saç dökülmeleri.

Erkeklerde Saç Dökülme Belirtileri ve Nedenleri

Genellikle soygeçmişinde dökülme hikayesi,
Yağlı, kepekli, kaşıntılı saçlı deri
Anksiyete ve distonik kişilik,
Dökülme önce alın sınırında başlar ve ilerler, sonra tepeden başlayan bir açılma olur. Tanı genellikle klinik görünümle konur,
Saç çekme testi genellikle pozitiftir.

Kadınlarda Saç Dökülmesi Belirtileri ve Nedenleri

Kadın tipi Androgenetik Alopecia; en sık görülen tiptir. Tepede saçlar azalır, seyrekleşir, incelir, kısalır ve daha az pigment içerir.
Erkek tipi Androgenetik Alopecia; nadir rastlanır.
Demir eksikliğine bağlı saç dökülmesi.
Tiroid hormonlarındaki düzensizliğe bağlı saç dökülmesi.
Yumurtalık kistlerine bağlı hormonal düzensizlikler sonucu oluşan saç dökülmesi.
Doğum sonrası hormonal düzensizlikler sonucu oluşan saç dökülmesi.
Strese bağlı saç dökülmesi.

Günümüzde saç dökülmesi başlangıcı ergenlik yaşlarına kadar gerilemiştir. Saç ekimi operasyonunda dünya genelinde kabul edilen yaş sınırı 22 dir. Saç dökülmesi sorunu yaşayan daha genç yaştaki kişilere uzmanlar saç tedavisi önermektedirler. Saç dökülme sorunu yaşayan, saçlarında incelme ve seyrelmeler başlamış olan kişilerde (erkek veya kadın) uzmanlar prp saç tedavisini (doku yenileme) veya Paris Saç Mezoterapisini önermektedirler. Bu tedavi yöntemleriyle ölmeye yüz tutan zayıflamış saç kökleri canlandırılmakta, saç telinde canlılık, kalınlaşma ve yoğunluk kazanılmaktadır.