Bölgesel Zayıflama

İnsanda şok dalgalarının gidebileceği maksimum derinlik kullandığımız Alman yapımı ZWave cihazıyla 3,5 cm’dir. Bu teknoloji cilt, cilt altı yağ doku, bağ doku, dolaşım sistemi, kaslar ve metabolik sistemi düzenleyen tam kat doku aktivasyon terapisidir. Bunun sonucunda da selülit giderilmekte, cilt sıkılaşmakta ve yağ doku hacmi azalmaktadır.

Selülitli dokuda ve gevşek derilerde kolajen sentezini tetikleyerek cilt gerginliğini artırır. Cilt altı bağ dokuda kısalmış, kalınlaşmış, hasarlanmış fibröz bantları mekanik etkiyle ayrıştırarak selülitli ciltteki girintili çıkıntılı görünümünü ortadan kaldırır.

Bölgesel incelmede ise şok dalgaları yağ hücre zarı geçirgenliğini arttırarak hücre içerisinde bulunan yağın hücreler arası mesafeye boşalmasını sağlamakta ve boşaltılan yağ damlacıkları da bölgedeki lenf damarları yoluyla dolaşıma katılarak enerji döngüsüne girmekte ve metabolize olmaktadırlar.

Akustik dalga tedavisinin ürettiği şok dalgalarıyla dokulardaki damar dolaşımının düzenlendiği, doku kanlanmasının ve beslenmesinin arttığı böylece de daha aktif bir bağ dokusu elde edildiği kanıtlanmıştır. Aynı zamanda şok dalgaları lenf damarlarının düz kaslarını uyararak solucan hareketi benzeri kasılmalarla lenfatik drenajı arttırmakta ve hem serbest kalan yağ damlacıklarını hem de ödem sıvısını dokudan uzaklaştırmaktadır.

Akustik dalga tedavi cihazının ürettiği şok dalgaları kaslarda pasif egzersiz benzeri etki yaparak hem enerji yakılmasına, hem de kas kondisyonu sağlanmasına neden olur. Ayrıca kaslardaki yüksek frekanslı bu uyarıların oluşturduğu kasılmalar sonucu kan ve lenf damarlarında drenaj daha da artmaktadır.

Şok dalgaları vücuttaki enerji noktalarını ve sempatik sistemi güçlü ve yüksek frekanslı mekanik enerjiyle uyararak genel metabolizma hızını maksimum düzeye çıkarır. Bu sayede diyet yapan kişilerde karşılaşılan metabolizmanın yavaşlaması sonucu kilo vermenin durması sorunu akustik dalga tedavisiyle kombine edildiğinde ortadan kalkmaktadır.