SmoothShapes XV cihazı ABD de selülit tedavisinde FDA onayı almayı başarmış bir tedavi şeklidir. Lazerle selülit tedavisi ve bölgesel incelme sıkılaşma tamamen non invaziv yani ameliyatsız bir uygulamadır. Sooth Shaped XV cihazı ile tedavi yönteminin en önemli özelliklerinden bir taneside tedavi tamamlandıktan sonra selülit üzerine olan etki ve düzelmenin 3-6 ay daha devam etmesidir. Lazerle selülit tedavisi ve bölgesel incelme tedavisinde kullanılan lazer ve teknoloji tüm yöntemlerden farklıdır. Photomology adı verilen teknoloji yöntemi ile selülit tedavisinde kalıcı sonuçlar eşde edilmektedir Selülit kozmetik bir bozukluk olup, yağ dokusunun fibroz ağ yapısı içinde fazla miktarda yağ birikiminden kaynaklanan fizyolojik bir durumdur. Kadın nüfusunun çok büyük bir kısmı selülitten muzdariptir. Selülit ve tedavisi hakkında bilim ve tıp literatürü sınırlı bilgiye sahiptir. Selülit oluşumu başlıca mikrodolaşımın bozulması ve bağ dokusunun zayıflamasına bağlıdır. Selülitin belirtisi genellikle portakal kabuğu görüntüsünün oluşumudur. Selülitin görüntüsünü iyileştirmek ve mikrodolaşımı uyarmak için değişik buluşlar ve teknikler mevcuttur. Bunun yanısıra, çok sayıda etkin madde ve bitkisel ekstre selülitin tedavisi için lokal veya oral formülasyonlara ilave edilmiştir. Maalesef bu maddeleri içeren lokal veya oral formülasyonların çoğu, klinik verilere göre kullanımlarını destekleyici bilimsel bir temele sahip değildir.Emici masaj dediğimiz smoothe shape ile tedavi mekanik bir yöntemdir ve “selüliti geçici şekilde azaltmada etkili” şeklinde bilimsel lisansa sahiptir.