İnvisalign (Şeffaf Plak)

İnvisalign tedavisi yüksek teknoloji ile üretilen şeffaf bir plak olup, kişiye özel olarak hazırlanır ve ortodontik bir tedavi yöntemidir. Bu tedavi sayesinde hasta sosyal hayatında herhangi bir kısıtlama yaşamadan tedavi olabilmektedir. Gelişen teknolojinin bir parçası olan bu şeffaf plaklar karmaşık diş tedavilerinden daha fazla avantaj sunarak hastayı mutlu etmektedir.

İnvisalign Tedavisi Nedir?

İnvisalign tedavisi çapraşık diş problemi olan hastalarda, kişiye özel olarak tasarlanan ve dişleri tamamen saran plakla dişlerin düzeltilmesidir. En net anlamıyla şeffaf plaklarka yapılan ortodonti tedavisidir.

İnvisalign Tedavisi Kimlere Uygulanır?

İnvisalign tedavisi dişlerinde çapraşık görünüm olan fakat braket ve tellerle sağlanan ortodonti tedavisini estetik kaygılarla tercih etmeyen hastalarda uygulanabilir.

İnvisalign Tedavisinin Normal Ortodonti Tedavisinden Farkı Nedir?

İnvisalign tedavisinin normal ortodonti tedavisi ile arasında pek fazla bir fark bulunmamaktadır. İyileşme süreci ve başarı oranı tıpkı normal ortodonti tedavisi gibidir. İnvisalign tedavisinin tek farkı kullanılan materyalin şeffaf olması ve daha estetik gözükmesidir. Bu sayede ortodonti tedavisi olmaktan çekinen pek çok hastanın bu tedaviye sıcak bakmasını sağlamaktadır.

İnvisalign Tedavisi Nasıl Yapılır?

Diş hekiminiz tarafından hastalara özel hazırlanan bu şeffaf plaklar tedavi süreci boyunca düzenli kullanılması gereken plaklardır. Plaklar yemek yerken çıkarılmalı, bu süreç haricinde günde 18-20 saat arasında kullanılması gerekmektedir. Ayrıca sıvı tüketirken de plakları çıkarmak gerekmektedir. Yalnızca su içerken kullanılmaya devam edilebilir.

İnvisalign Fiyatları

İnvisalign fiyatları vakanın şiddetine göre belirlenmektedir. İnvisalign tedavisi için kesin bir fiyat vermek için diş hekimi ile görüşmek gerekmektedir. Vakanın hangi gruba girdiğine ve hangi çenenin tedavi edileceğine bağlı olarak fiyat değişebilmektedir.